Nagrade Prešernovega sklada
Begičev kiparski opus je v slovenski likovni umetnosti prisoten že več desetletij. Skrajno obvladanje metjeja, izjemen etični in estetski čut do sredstev, materialnosti, ki v njej oblikuje svojski svet onstranstva, zavezanost in neverjetna vera v poslanstvo umetnine postavlja Begiča v sam vrh sodobnega slovenskega kiparstva. Z razstavama v galeriji Zveze društev slovenskih likovnih umetnikov in v kostanjeviški cerkvi nadaljuje cikel Ohraniti sanje, vendar na zadnji postavitvi na nov, prenovljen način v pristopu in realizaciji skulpture v prostoru, ki je formalno desakraliziran, a omogoča avtorju, da v njem vzpostavi novo svétost in religioznost.Razstava v kostanjeviški cerkvi je dopolnitev desetletnih skušenj in preboj v prostorsko celovitost, kjer je posamezna skulptura nepomembna, kjer je v ospredju umetnikova in hkrati kozmična podoba, celotna umetniška in civilizacijska zgodovina; podoba, ki s prispodobo novega in prenovljenega življenja (kot prilika neskončne rásti, ki vdira iz vseh kotov cerkve) zdaj premaguje vsako Noč, Odsotnost, svet Podzemlja, in padec-v-brezno, vsako smrt.

Ohraniti sanje
terakota; 110 x 180 cm