Prešernove nagrade
France Mihelič je v letu 1954 izvršil celo vrsto izredno zanimivih, tehnično dognanih in umetnostno visoko kvalitetnih grafičnih listov. To so lesorezi, barvni lesorezi, visoke jedkanice, barvne litografije itd. Ti grafični listi niso samo formalno izvedeni v zares sodobnem duhu, temveč so tudi v svoji notranji vsebini resnične izpovedi samonikle umetniške osebnosti, so priče iskrenega in docela izvirno dojemajočega duha, ki je v svojem bistvu resnično progresiven, pri tem pa je topel in iskren. Miheličeva grafična dela iz leta 1954, ki so v svojem bistvu logično nadaljevanje umetnikovih grafičnih začetkov iz njegove mladosti, predstavljajo zrele, zares samosvoje umetnine. Njihov učinek v umetniški javnosti doma in na tujem je prodoren. Izzval je celo vrsto priznanj in pohval.France Mihelič je v letu 1954 razstavljal svoje starejše, pa tudi v istem letu nastale grafike na celi vrsti mednarodnih razstav. Na beneškem Biennalu XXVII je prejel nagrado, v Cincinnatiju jo pa ondotni Art-Museum odkupil en list. V sodobni slovenski grafiki predstavlja Miheličevo novo grafično delo nedvomno enega izmed viškov, ki jih je ta, med nami še mlada umetniška panoga dosegla. Prav z grafikami Franceta Miheliča si je slovenska upodabljajoča umetnost v minulem letu priborila tudi v inozemstvu zares zasluženo priznanje.

Kronist, 1955
barvni lesorez